Aankomst in het nieuwe huis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ilse Tilborg - WaarBenJij.nu Aankomst in het nieuwe huis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ilse Tilborg - WaarBenJij.nu

Aankomst in het nieuwe huis

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

12 Juli 2011 | Singapore, Singapore

Lieve Allemaal! =)

Ik had beloofd dat ik mijn site wat beter bij zou houden, aangezien er in spanje een beetje de klad in is gekomen..!

Ik begin nu dus vol goede moed aan een nieuw avontuur en zal (proberen) dit keer wel regelmatig een verslagje te plaatsen!

Ik ben gisteren avond geland in Singapore, en papa en mama stonden me op te wachten!! Het duurde super lang voordat ik m'n koffer had, maar na 3 kwartier kwam uiteindelijk dan toch mijn kledingkast over de loopband aan!

Eenmaal buiten heeft papa ons naar huis gereden, en dat ging in een keer goed! Dus de weg...die weet hij al! =) Het huis ziet er, vergeleken met KL, een beetje klein uit. Er is geen boom te bekennen in onze tuin maar ook niet bij de buren..waardoor het er heel open, strak en saai uitziet. Het was donker toen ik aan kwam...dus misschien heb ik iets over het hoofd gezien...maar ik denk een tripje naar intratuin zou geen kwaad kunnen!

Van binnen is het huis wel klein maar voor 3 personen prima te doen...! Ik heb in ieder geval lekker mijn eigen kamer en een huis om de zomer vakantie lekker door te komen! Mij hoor je niet klagen! ;)

Ik ga vandaag met mama naar novena square waar als het goed is bus kaartjes naar KL te verkrijgen zijn..Die heb ik nodig omdat ik woensdag ochtend tot zondag middag naar Kuala Lumpur ga voor de bruiloft van een oud- collega van mijn stage in KL. Ze had gevraagd of ik bruidsmeisje wilde zijn..een hele eer...dus ben erg benieuwd hoe een malay bruiloft in z'n werk zal gaan.

Ik zal er een verslagje over schrijven als ik terug kom.

Voor nu allemaal de groetjes!!

Liefs

Ilse

  • 12 Juli 2011 - 06:39

    Femke:

    Heej meis,

    Heel veel plezier daar en we zien graag fotos tegemoet!! En mocht je nog een keertje deze kant opkomen dan weet je ons te vinden!!

    x

  • 12 Juli 2011 - 08:27

    Ilse :

    Hey Meis!! =)

    Dank je wel!! Ik ga sowieso fotos plaatsen op facebook...dus die moet je maar blijven checken... ;) Las dat je terug naar school gaat! =P Super leuk joh!! Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan...want dan weet ik wie ik moet hebben als ik nog eens spaanse les wil volgen!! =P hahaha

    Liefs en groetjes aan steffi!

    xxx

  • 12 Juli 2011 - 20:11

    Merel:

    Heee Ilse!!

    Hoorde van Nicky dat je weer voor een half jaar vertrokken bent!! WOW!! :-).

    Geniet ervan en zal je berichtjes ook lezen want dat vind ik leuk hihi!!

    X Merel

  • 03 Augustus 2011 - 09:46

    Danielle:

    Heeee ilsiosio!
    Klinkt heeel leuk en vlak hahha, ben benieuwd hoe je het daar gaat hebben joh! Hoe is het afgelopen met het factsheet? Snel skypen ok moet nog veel vertellen over mn cursus ;) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Eindstage Thailand

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2011

Aankomst in het nieuwe huis
Ilse

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 20344

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 23 Augustus 2015

Wereldreis

20 Augustus 2011 - 16 Januari 2012

Eindstage Thailand

05 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Studeren in San Sebastian

Landen bezocht: